love you like a love song.

vet att jag inte bloggat nå idag men har inte varit hemma....först vid 10 i morse åkte jag med
alexandra och Julia till KB för att det är ju sverige spelen (innebandy cup) vi satt där till typ 2 kanske..snacka om att jag hade ont i rumpan sen asså:)
klockan 2 så cyklade jag och julia till vår käre vän Wilma , och där har vi varit sen klockan 3 kanske , kom hem typ nyss , vi gick runt lite och fotade med hennes systemkamera (viiiilll haa ) och sen åt vi och kollade på film -er
filmerna vi såg var :
i am number four

grymt bra filmer båda 2 :) värt att se !
aja men nu ska jag sova , måste ju vara utvilad till morgondagens fotbollsmatch men skriver mer om de imorrn , PUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0