i love you boy.

sitter just nu i bibloteket på skolan , väldigt väldigt kul...har typ nåra timmar hål.
sitter här med alexandra vi *sprang* ifrån julia och wilma , hehe.
å ikväll är det fotbollsträning som gäller. Igår var jag å red vet inte om jag skrev det men om inte så fick ni veta det nu , red Lucky gick ganska bra faktist men hon är så hoppig med huvudet eller vad man ska säga...och hänger så mycket i handen , men efter ridlägret jag var på i sommar så känns det som att jag börjar rida mycket bättre än vad jag gjorde innan. var ju på ridläger i dalarna : leksands ridklubb sjukt grymma hästar och ridlärare !
ganska litet men jätte bra !
lucky
men bloggar när jag kommer hem , har bara engelska kvar sen slutar jag ! :)
PUSs;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0