hey babe i think i want to marry you.

yo , ligger just nu i min säng och ska kolla på nått roligt...får se vad jag hitta..?
em..idag på idrotten så spelade vi bowling , ganska kul faktist :)
efter det så skulle Elin & alle fika på stan så då följde julia och jag med och satt med dom och snackade ( vi hade inga pengar) sen efter de gick vi runt i lite affärer och sen åkte vi hem.
när jag hade kommit hem så satt jag mig vid datan en stund sen skulle jag ut till stallet och rida...red Lucky som vanligt nästan..men det gick faktist ganska bra , det var markarbete :
-------------------------------------l
l           III         x x x               l
l                                              l
l                                              l
l                        III                  l
l                                              l
l------------------------------------l
x = hinder (stuts)
I = bommar
'
'
haha åå vad fint jag gjorde ;)
men nu ska jag nog kolla på nått eller kankse sova ?
GODNATT !
(har tyvärr inga roliga bilder..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0