kul liv jag har ?


- Tio frågor om dig själv
Namn? linnea djupsjö
När fyller du år? 3 mars
Några piercingar? öronen.
Vad har du på dig just nu? mjukisbyxor ett linne å en kofta
Vilken årstid är bäst? sommar!!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sova så länge man vill ;)
Vad tycker du mest om hos dig själv? inget...
Vad är du bra på? göra bort mig ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? familjen&vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? nja...nej

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? julia 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja 
Vem är farligast i din familj? min kanin Greta ;)
Vem är roligast i din familj? min syrra 
Vem är coolast? klart jag !
Har ni något husdjur? ja.
Mest gemensamt med? Julia
Underhållningen? mamma/olivia
Sover du oftast med? ?
Roligaste kvällen med familjen? oj alla !

- 10 frågor om idag

Vad har du gjort? settat i skolan o tråkat
Vad ska du göra nu? väna på wilma

Vad har du ätit idag ? frukost
Har du duschat idag? nope
trött nu? JAAA !
Vad händer i morgon? match å åka till Dalrna !
Går du i skolan? ah.
Har du varit i skolan idag? ja.


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0