blogg,blogg,blogg

Godkväll alla !
sitter just nu å kollar på tv  1,1,2 - på liv och död. Men blev JÄTTE besviken över att inte Glee går idag !
åååååå...(ledsen tjej här :() Men Hawaii 5-0 går idag i allafall så får väl nöja mig med det.
julia sitter å snackar med nån på skype och jag sitter här och tråkar...kanske gör  jag en video blogg innan jag somnar men vi får se?!
bra för att ja inte har nått liv tänkte jag länka nåra bloggar som jag läser :)
dressyrmupparna.
bianca evans
julia djupsjö
alexandra rosendal
helene wallgren
ponnyochryttare
internationalshowjumping
alva berglöw
viktoria appeltofft
hanna lindqvist
lifeasprincesses
ellen ekström
veronica mellbin
jessica morén
megapixlar
sofia johansson
cajsa widen
ja det var väl dom jag kom på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0