dåååålligg daag "

godmorgon (eller vad jag ska säga)
sitter just nu i lokalen med elin och bara cillar , haha nyss blev det lite "bråk" eller vad man ska säga ;)
julia,alexandra och wilma gick till syslöjden nyss och fixade det sista som dom inte han på lektionen.
åååå..idag är en JOBBIG dag. det börja med att i går på våran sista lektion så kom våran matte-lärare in och jag att vi nog hade instält matte imorrn , matte var våran första lektion idag , aa iallafall alla trodde ju att vi hade sovmorgon då till kvart ö 10 men när klockan var kvart över 9 imorse s¨å smsa Jonas att vi hade matte ändå...och matten började kvart ö 9 så det var bara att slänga på sig kläderna och så rinde jag alle och drog hem till henne..
jaja så nu är jag inte GLAD..:( men som tur var så hade vi inställd No så det gjorde dan lite bättre !
grymt vackra bilder !

söööt '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0