Le mot dem som försöker krossa dig för det krossar dem att se dig le.

god kväll !
kommer inte blogga så mycket som jag brukat men kommer nog komma in nått inlägg om dan , hoppas jag.
har så mycket och göra nuförtiden ;) haha..
'
hade iallafall träning idag , gick faktist bra direkt efter våran träning tränade jag med dam3:an !
rooligt vare (var första gången) kommer nog bli fler gånger , hoppas jag !
'
sitter just nu och kollar på scary movie 4 , njaa..det är väl helt okej..tycker inte det är speciellt kul men bara för att ha nått att kolla på x)
.
igår var jag och kollade på den nya twilight filmen : breaking dawn part 1.
den var jätte bra , tycker alla ska se den om ni kan !
haah , inte världens bästa bild men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0