YYYYYYYYYYYYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha , jag är såååå sjukt glad för att min kanin sprang bort igår och sen nu idag hitta vi han , åååååååååååå ! <3
(har tyvärr ingen bild på han på den här datan men jag får väl lägga in en sen ')
haha , aja har inte bloggat så mkt för at jag inte har haft nån data...igår va vi i tällberg hos våra kompisar line & hanes , de var jätte kul. Vi satt typ uppe till hslv 2 & spelade kort , och sen kom nåra kollar som bor i Rishorln där mormor och morfar harc hus ,l så de va kul vi stog typ och snackade i en halv timme sen gick jag och julia upp och la oss :)
nu idag sak vi på "kalas" hos mammas kusins barn typ min tremänning hon fyller 7 tror jag , sååå      GRATTIS IDA !!

om en vecka åker jag hem härifrån dalarna , buuhhuuu :(
men då kommer jag hem till köping & träffar alla söta där hemma.... <3

men nu ska jag äta en blodgrape , haha .

HÈJDÅ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0