Utkast: Juli 6, 2011

HejHej ! ledsen för att jag inte gjort nått inlägg idag men jag var på väg och sen skulle jag göra nått annat så jag glömmde bort att skriva klart...men nu skriver jag iaf. idag har jag inte gjort så mkt mest bara tagit de lungt ;)
va har ni gjort idag då ?
 eeh...jaa..just nu tittar jag typ på en film med familjen (casanova , http://www.youtube.com/watch?v=FLbl01QrMzI , ) har redan sett den så jag sitter lite vid datan , hehe.
blir väl nån gammal bild jag lägger upp för de är bara dom jag sparat på den här datan , men sen när skolan börjar & jag får min dator så kommer jag någ blogga mer och ha mer bilder för jag kommer ladda ner alla mina bilder ditt .



aja men nu ska jag väll kolla på filmen endå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0