I´m in love


heej
, jaa...ja vet att de var länge sen ja bloggade men jag har gjort så mkt annat ;)
just nu sitter iaf jag o min syster julia (http://juliadjupsjo.blogg.se/) o kollar på Scream , eller typ ingen av oss kollar för ja sitter vi datan o hon håller på med mobilen , hehe ^^
haha , julia hade glömt bort sitt lösenord på bloggen men så bäst som jag är så kom jag på det , hihi xD
idag så va jag o julia med anton,bosse,wille,gustav o jonas , först typ gick vi till nån kiosk som låg typ vid vägen o satt där ett tag sen gick vi typ runt hela köping kändes de som , men sen gick vi hem till anton o kollade på film o sen åt vi och sen åkte ja o julia hem .
aa , har inte så mkt att skrivaa mer så hejdåå `
puss&kram (L)

haha lite ramdom bild ja vet men har ingen annan att lägga ut , hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0