film time....

HALLÅ !
tror att detta är mitt 3:dje inlägg idag , haha börjar lära mig dehära nu.
sitter just nu o typ chattar på facebook med min syrra som sitter på övervåningen , haha kul liv javet ;)
var ju som sagt på bio med Wilma , jätte nice.
ska väl sitta här en stund till o sen gå o kolla på nån film , men kl 00.00 börjar nån film på 1:an (skräck) kommer inte ihåg va den heter men sen börjar en 02.00 tror ja de va oxå the grudge ;))
så kvällen består av film som ni kanske märker !
nån kanske vet nån bra film ?:)
men nu ska jag städa upp lite sen kolla lite mer på fb så hare bra ! (a
 
puss&kram

göllig ;)

saknar innebandyn sjuuuuukt mycket !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0