if that's what it takes i'll gonna do it !

Hej alla söta !
sitter just nu och inte gör nånting..heh. Pratade nyss med Alexandra på skype men hon skulle ner på stan och handla julklappar tror jag. Ja , jag vet att jag inte har varit så bra på att blogga på ett tag sen men nu ska skärpa mig !
-
är ju med och tävlar om en kläning på en blogg (HÄR) och om jag vinner (inte för att jag tror det ) men OM , så kanske jag ska ha den på julvslutningen /om den hinner komma vilket inte heller är säkert..haha :)
För just nu vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mig till julavslutningen,luafton eller nyår , men det är ju ett tag kvar.
-
jaja , har egentligen iget roligt att skriva om men nu vet ni att jag lever iaf :)
göölig bild på julia !

och en GAMMAL bild på mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0