hela mitt liv har jag letat...

hej , sorry för dålig uppdatering , men tänkte berätta nu ist :

i förrgår : em..ja var ju med edwin,jonas o bosse (anton &så men han skulle hem typ när ja kom :( )
men iaf vi satt typ först o kolla på en arsenal match sen skulle vi kolla på nån film men då funka inte det så då skulle vi beställa pizza men jonas visste inte om man kunde betala med hans kort så då gick vi till en pizzeria i närheten men där tog dom inte kort o edwin ville gå till Kebab house så då gick vi dit o åt , efter de så gick vi runt lite o sen hamna vi på bowlingen , haha.
Där köpte jonas bilar som dom satt o åt (de va disco bowling !) men sen gick vi hem till mig för ja skulle hem.
när ja var hemma så packade jag o stack i väg till alexandra (http://alexandraarosendal.blogg.se/ ) för julia var där o vi skulle sova där , där satt vi o kollade på film vi kollade på 2 ½ film ;) sen satt vi o snack t typ 5 på morgonen !
(har tyvärr inga kort därifrån )


igår : sen vakade vi halv ett för att alexandras mamma väkte oss för att ja o julia skulle hem kl 1 för då kom pappa hem.
efter ett tag här hemma så skulle ja va med wilma så vi skulle mötas vid typ halva vägen men  ja han bara komma till scheeleskolan innan vi mötes !
hon bor vid ullvibackar o ja vid sheeleskolan typ. huhu ^^
men iaf vi gick runt lite o snackade sen satt vi vid datan , hn åt här och efer maten så åkte vi hem til henne så satt vi en lekpark o snackade o wilma ringde masssssssa folk från min mobil , haha ;)
men sen när kl var runt kvart ö 10 tror jag så åkte ja hem.
när jag kom hem åkte jag o mamma till mcdonalds o köpte lite grejs , mummmmsss !
¨

idag : idag vet ja inte riktigt va jag ska göra men vi får se ?
imorse vi 9 åkte julia til stallet för att hästarna skulle komma hem idag , jag skulle oxå följa med men när julia väkte mig så ville jag bara sova...jaja....får se när julia kommer hem därifrån då ?
men idag har ja ingetr planerat så vi får helt enkelt se vad som händer :)
bloggar om nått roligt händer idag .
haha nu kommer lite random bilder igen !
haha a de var typ dom !
(haha om ja ska vara ärig orkar jag inte ens läsa igenom vad jag har skrivit , hihi )
puss&kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0