puss på're .

Hej vänner, hej bekanta !'
hehe skoja bara :)
har inte bloggat på jätttttttteeeeeee länge ja vet men de är för att ja inte har haft tid o sånt.
men nu ska jag berätta en JÄTTE stor nyhet för alla er : JAG HAR FÅTT MIN DATA NU !!
så grymt kul asså , de är en macbook air 11 tum , ganska så liten men den duger...
just nu sitter jag och kollar halft på tv , bloggar från julias data för mamma & pappa har min , haha..*suck*...
jag kollar nått på 4+ men de är ju REKLAM hela j*vla tiden de går ju inte att kolla ju !
blir så hilmla irriterad på sånt , man har ju typ sett alla reklamer 10000000 ggr.  åååååhhhh!
nu kan jag äntligen lägga in lite roliga bilder :)
här är en bild på julia
jag i hallen
haha kolla mitt öra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0